ويژگي ها و ترفندهای ويندوز 8.1

اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، آپارات

.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

ويژگي ها و ترفندهای ويندوز 8.1

استفاده از اينترنت اکسپلور 11 در تب هاي مختلف :
يکي از ويژگي هاي بهتر شناخته شده این محصول مایکروسافت ضربه محکم و ناگهاني است که اجازه مي‌دهد تا شما به اجراي دو برنامه هاي جانبي در کنار هم بپردازيد.  با ويندوز 8.1 شما همچنين مي‌توانيد دو نمونه از IE11 در چند پنجره اجرا کنيد.
 با اين حال، اگر قسمت يک نمونه از IE11  را باز کنيد و سپس پنجره دوم را بخواهيد باز کنيد،پنجره دوم باز نمي‌شود. شما بايد براي باز کردن چند زبانه در يک پنجره، بر روي يکي از زبانه‌ها راست کليک کنيد و  سپس Open tab in new window را انتخاب کنيد. متاسفانه فعلا براي ساير برنامه‌ها شما قابليت استفاده همزمان را نداريد .

 

خاموش کردن از طريق دکمه استارت :
دکمه استارت باز هم به ويندوز باز گشته است ولي هنوز هم از منوي استارت خبري نيست. اين به آن معنا است که شما به روش خاصي براي خاموش کردن لپ تاپ و کامپيوتر خود نياز داريد. با راست کليک بر روي دکمه استارت براي شما مجموعه‌اي از منوها را نمايش مي‌دهد. از جمله: توابعي براي ديسک مديريت و فرماندهي ابزار فوري. در این سیستم عامل شما گزينه هاي Shut Down و Restart و Sleep و Sign Out را مشاهده مي‌کنيد.

 

ساعت آرام :
در ويندوز 8.1 مايکروسافت شبکه بين دسکتاپ و ويژگي هاي تلفن همراه را بهينه سازي کرد. يکي از اين ويژگي هاي تلفن همراه اطلاعيه برنامه‌ها است، که هنگامي که شما پيغامي را دريافت مي‌کند صداي يک موسيقي مي‌آيد. اين مي‌تواند در طول روز مي‌تواند مفيد باشد، اما از طرف ديگر هم مي‌تواند آزار دهنده باشد به خصوص در هنگام شب اگر پيغامي براي شما بيايد باعث آزار و اذيت کاربر مي‌شود. مایکروسافت در این محصولش اقدام به افزودن ويژگي جديدي کرده است که در آن شما مي‌توانيد لپ تاپ خود را براي ساعت خاصي تنظيم کنيد تا صداي پيغام شما را آزار ندهد (بي صدا باشد) براي دسترسي به اين تنظيمات شما بايد به قسمت Settings برويد و سپس بر روي Change PC Settings کليک کنيد و از گزينه‌ها Search and apps را کليک کنيد و سپس بر روي Notifications کليک کنيد.

خواندن و نمايش در اينترنت اکسپلورر 11:

شما مي‌توانيد به‌راحتي متن‌ها را به‌صورت افقي يا عمودي بخوانيد و تنها کاري که بايد بکنيد اين است که بر روي آيکون open-book در سمت راست address bar کليک کنيد تا حالت هاي قرارگيري متون و نمايش و خواندن را تغيير دهيد. ويندوز هشت مميز يک دهم به‌صورت پيش‌ فرض با نسخه جديد مرورگر اينترنت اکسپلورر عرضه مي‌شود. اينترنت اکسپلورر پس از عرضه نسخه 9 روند بهبودي خوبي داشته است و نسخه 11 هم از اين قائله مستثنا نيست؛ اما ظاهراً مشکلي در اين نسخه وجود دارد که باعث به هم ريختگي جستجوهاي کاربران در گوگل مي‌شود. در واقع پس از اينکه از طريق وب سايت گوگل چيزي را جستجو مي‌کنيد، دستگاه تقطير صفحه به هم مي‌ريزد و اين نشان از عدم سازگاري اين نسخه با وب سايت گوگل دارد. به نظر مي‌رسد که مايکروسافت بايد هرچه سريع تر براي اين مشکل راه‌حلي پيداکرده و در قالب يک Hot Fix به کاربران ارائه دهد چون در غير اين صورت و يا طولاني شدن پروسه حل اين مشکل، ضربه سختي خواهد خورد. براي حل اين مشکل کاربران بايد کليدهاي ترکيبي Alt + X را بفشارند و سپس گزينه Use Microsoft compatibility lists را غير فعال کنند تا مشکل به صورت موقت برطرف شود.

شروع از دکمه استارت :
شما ممکن است براي پيدا کردن برنامه مورد تياز خود در صفحه شروع ويندوز 8.1 بسياري مشکل داشته باشيد. زيرا مقدار زيادي کاشي بر روي صفحه نمايش وجود دارد .با اين حال ویندوز هشت راه براي آسان تر کردن کار کاربران وجود دارد.
بر روي نوار وظيفه دسکتاپ راست کليک کنيد و ”Properties”را انتخاب کنيد و سپس بر روي زبانه Navigation کليک کنيد و حالا مي‌توانيد ببينيد که تمامي کاشي‌ها به صورت ليستي از برنامه‌ها در مي‌آيند و کار شما را بسيار راحت تر مي‌کنند.




:: موضوعات مرتبط: +ترفند , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند ویندوز 8 , 1 , ویژگی های ویندوز8 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 7368
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی طهماسب پوریان
ت : چهار شنبه 12 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ahmad keshvari در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :
ینی بیل کیتس گوه بخوره...
پاسخ:خخخخخ فدات داش احمد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی